Klantenservice

Klantenservice

Welkom bij de klantenservice van Chiquelle.nl

⭐️ (Mogelijk iets langere verzendtijden door Black Week) ⭐️

Wij zijn hier om jou 24 uur per dag 7 dagen per week van dienst te zijn. Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op. Je bent van harte welkom om ons te mailen (customercare@chiquelle.com) als je het antwoord op jouw vraag niet kunt vinden. 

1. Wat is de levertijd en wat zijn de verzendkosten? 

Levering binnen 1-2 werkdagen in Nederland met PostNL (met tracking nummer). Verzendkosten bedragen 4.95 EUR. Bestellingen worden verzonden binnen 1-2 werkdagen na aankoop. Bestellingen worden niet verzonden op zaterdagen, zondagen of op feestdagen. 

2. Hoe retourneer ik een artikel?

Onder het herroepingsrecht kan jij als klant jouw bestelling te allen tijde binnen 14 dagen retourneren met de PostNL retour label die je hebt ontvangen.. De goederen moeten in goede staat worden teruggestuurd (ongedragen en ongewassen), in hun originele staat met alle labels, inclusief Chiquelle hanglabels, bijgevoegd en goed verpakt.

3. Hoe lang duurt het om mijn retour te verwerken?

Zodra we jouw pakket hebben ontvangen, wordt jouw retour en terugbetaling binnen 5-10 werkdagen verwerkt. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden zodra het is afgerond.

4. Kan ik betalen met iDeal?

Uiteraard. Wij bieden veilig betalen met iDeal aan.

5. Kan ik mijn product ruilen voor een ander product, maat of kleur?

Helaas is dit niet mogelijk. Ons systeem accepteert geen inruil. Hiervoor moet je een nieuwe bestelling plaatsen en je huidige product eenvoudig retourneren. Dit zorgt er ook voor dat je jouw nieuwe product, maat of kleur eerder binnen hebt.

6. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Helaas is het binnen ons systeem niet mogelijk om een bestelling te annuleren en/of te wijzigen. Wij verwerken je bestelling direct en automatisch en kunnen hierdoor helaas niks veranderen of annuleren.

7. Een artikel is niet meer op voorraad, wat kan ik doen? 

Nieuwe artikelen raken snel uitverkocht, maar kunnen ook snel weer terug komen. Wanneer een artikel is uitverkocht, kun je jezelf aanmelden op de desbetreffende product pagina. Vul je naam en e-mailadres in en klik op ''verzenden''. Je ontvangt vervolgens een e-mail wanneer het weer beschikbaar is.

8. Waar is mijn order bevestiging?

Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Als je om een of andere reden geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan jouw spamfolder of neem contact op met onze klantenservice.

9. Waar is mijn bestelling?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je hier een bevestiging van. Bij deze bevestiging vind je een link naar de PostNL website waar je jouw bestelling kunt volgen!