Klantenservice

Klantenservice

kundtjanst1-sv

WAREHOUSE MOVE CHIQUELLE 📦

DELIVERY TIME: All orders received after 07:00 on Thursday 26 December are expected to be shipped out from January 7, 2020. We thank you for your patience!

RETURNS: Due to Chiquelle's warehouse move all returns received after the 19th of December will be handled and processed during the first week(s) of January with a 2-3 weeks delay unfortunately. We sincerely apologize for the inconvenience, hope for your understanding and thank you for your patience.

Unfortunately, during our stock move, we are unable to register your return. We will process it as soon as the system allows us.

Please contact Klarna if you need help with extending your Klarna payment time.

EXCHANGES: Due to Chiquelle’s warehouse move all exchanges coming in after the 19th of December will not be handled before the 10th of January. Please place a new order with your new size or color and we will refund the shipping costs and handle your returned package with your exchange as a return. (2-3 weeks delay). We sincerely apologize for the inconvenience, hope for your understanding and thank you for your patience.

-

Welkom bij de klantenservice van Chiquelle.nl

CHIQUELLE HQ NOTE:

Wij zijn hier om jou 24 uur per dag 7 dagen per week van dienst te zijn. Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.

Je bent van harte welkom om ons te mailen (customercare@chiquelle.com) als je het antwoord op jouw vraag niet kunt vinden. 

Looking for a collaboration? Please e-mail us at collaborations@chiquelle.com. We are receiving many requests daily and will try to answer you once a cooperation would be relevant. Thank you!

1. KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN? EN HOE DOE IK DIT?

Ja natuurlijk! Onder het herroepingsrecht kan jij als klant jouw bestelling te allen tijde binnen 14 dagen retourneren. De goederen moeten in goede staat worden teruggestuurd (ongedragen en ongewassen), in hun originele staat met alle labels, inclusief Chiquelle hanglabels, bijgevoegd en goed verpakt.

Restituties worden binnen 10-14 werkdagen verwerkt nadat wij jouw retour artikel ontvangen hebben. Vul het retourformulier in dat meegeleverd is in jouw bestelling, gebruik jouw retourlabel (sticker) en plak het op de retourpakket om het terug te sturen.

2. WAT IS DE LEVERTIJD? WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Wij verzenden wereldwijd en binnen 1-3 werkdagen naar Nederland met DHL Express (met tracking nummer). Verzendkosten bedragen 5,95 EUR. Bestellingen worden verzonden binnen 1-2 werkdagen na aankoop. Bestellingen worden niet verzonden in weekenden of op feestdagen. 

3. HOE LANG DUURT HET OM MIJN RETOUR TE VERWERKEN?

Zodra we jouw pakket hebben ontvangen, wordt jouw terugbetaling binnen 10-14 werkdagen verwerkt. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden zodra het is afgerond. 

IK BEN VERLIEFD OP EEN ARTIKEL DAT NIET MEER OP VOORRAAD IS! WAT KAN IK DOEN?

WAAR IS MIJN ORDER BEVESTIGING?

IK HEB MIJN BESTELLING AL GEPLAATST, KAN IK NOG ANNULEREN?

IK HEB EEN CHIQUELLE GIFTCARD ONTVANGEN. HOE GEBRUIK IK HET?

HEBBEN JULLIE FYSIEKE WINKELS?